رنگ کابینت آشپزخانه – چه رنگی برای کابینت آشپزخانه بهتر است؟

رنگ کابینت آشپزخانه
  • دقیقه 3
  • 1487
  • 0

به قلم امید دبیری نژاد

30 دی 1396

آشپزخانه قلب خانه است و قطعا کابینت ها مرکز زیبایی آشپزخانه هستند. با کمی دقت و انتخاب هوشمندانه رنگ کابینت میتوان فضای آشپزخانه و حتی تمام دکوراسیون خانه را تحت تاثیر قرار داد. رنگ کابینت آشپزخانه را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید و از زیبایی وتفاوت آن لذت ببرید.

پیشنهادهایی برای رنگ کابینت آشپزخانه

زرد گرم و آفتابی

اگر آشپزخانه کوچکی دارید که پنجره ای به بیرون ندارد و نور کمی میگیرد با کمی رنگ زرد میتوانید آفتاب را به آشپزخانه بیاورید و فضای آشپزخانه را گرم نشان دهید. رنگ زرد به خوبی با صفحات چوبی روی کابینت ها و سرامیک های سفید هماهنگ میشود.

این سیاه همیشه زیبا

رنگ مشکی هرگز از مد خارج نمیشود و با زیبایی و ظرافت را با خود به همراه دارد. ترکیب این رنگ با کابینت های کلاسیک شیشه دار و صفحات سنگی و گرانیتی برای روی کابینت ها بسیار شیک خواهد شد و از تیرگی رنگ سیاه خواهد کاست. با دستگیره ها و یراق آلات برنزی این زیبایی  و ظرافت را به کمال برسانید.

قرمز و پرانرژی

برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه قرمز همیشه یکی از بهترین گزینه هاست. اگر آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ باشد؛ کابینت های گلاس قرمز با سطوح صاف و براق، انرژی و نشاط را به آشپزخانه هدیه میدهد. یراق آلات استیل براق و صفحات کابینت سفید این ترکیب را کامل نموده و چشم هر بیننده ای را خیره میکند.

سبز مثل طبیعت

اگر برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به دنبال چیزی هستید که با تمام وسایل به راحتی هماهنگ شود رنگ سبز را انتخاب کنید. رنگ سبز ملایم به خوبی با رنگ گرم چوب ترکیب شده و یک فضای پذیرنده و صمیمی را فراهم میکند. با استفاده از رنگ سیاه برای یراق آلات و صفحات بالای کابینت میتوان یک تعادل خوب در فضا ایجاد کرد.

طوسی ملایم

میتوانید تمامی کابینت ها را از بالا تا پایین به رنگ طوسی در آورید و یک فضای آرامش بخش ایجاد کنید.  این رنگ کابینت آشپزخانه را میتوان در کنار سرامیک های بین کابینتی کوچک به کار برد تا جلوه بیشتری داشته باشند. کمی رنگ زرد هم میتواند از خشکی و سردی طوسی بکاهد و آشپزخانه را آفتابی تر نشان دهد.

ترکیب های خلاقانه

برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کمی خلاقیت به خرج دهید و رنگ ها را با هم ترکیب کنید. با ترکیب مناسب سبز و آبی می توانید یک رنگ دلنشین جدید ایجاد کنید. برای صفحات روی کابینت و فضای پشت کابینت از سنگ مرمر کمک بگیرید و ظروف یکدست سفید را در قفسه ها طوری بچینید که به خوبی دیده شوند. دستگیره های مخفی و یراق آلات کوچک احتمالا بیشترین هماهنگی را با این ترکیب خواهند داشت.

سایه های خاکستری

کابینت های خاکستری تیره با دستگیره های فولادی و لوازم استیل به خوبی هماهنگ میشود و تصویری زیبا و بیاد ماندنی خلق میکند. سرامیک مات بهترین انتخاب برای فاصله بین کابینت ها است و رنگ کرم و قهوه ای برای کف آشپزخانه این زیبایی را کامل میکند.

کلبه جنگلی

رنگ سبز برای کابینت جزیره و کاشی پشت کابینت ها انتخاب خوبی است. بهتر است رنگ باقی کابینت های آشپزخانه را سفید کنید تا به یک ترکیب مناسب برسند. سبک کلاسیک به جذابیت بیشتر کابینت آشپزخانه کمک میکند و صفحات براق ظاهری مدرن به فضا میدهند. یک صفحه چوبی برای رویه کابینت جزیره انتخاب کنید تا این زیبایی کامل شود.

کمی جسورانه تر

اگر دوست دارید رنگ کابینت آشپزخانه سرزنده تر به نظر برسد؛ یک رنگ شاد را با طیف های مختلف خاکستری ترکیب کنید. رنگ های شاد آبی و سبز در کنار خاکستری متعادل میشوند؛ ترکیبی پیچیده اما جذاب که با سرامیک سفید و طاقچه های صدفی کامل میشود.

با کمی خلاقیت و جستجو میتوان هزاران ترکیب زیبای دیگر برای رنگ کابینت آشپزخانه پیدا کرد که هر یک زیبایی خاصی به آشپزخانه میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.